Formarea cadrelor didactice în domeniul educației incluzive în Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
380 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 11:55
SM ISO690:2012
BELIBOVA, Silvia. Formarea cadrelor didactice în domeniul educației incluzive în Republica Moldova. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 102-107. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Formarea cadrelor didactice în domeniul educației incluzive în Republica Moldova


Pag. 102-107

Belibova Silvia
 
IP Liceul Teoretic Varnița
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Tendințele actuale de schimbare spre o societate centrată pe educația incluzivă impun elaborarea unei politici educaționale funcționale privind formarea inițială și perfecționarea cadrelor didactice flexibile profesional în vederea adaptării permanente, fundamentate de considerente teoretice, argumente praxiologice și strategii inovatoare în epoca contemporană și incluzivă. În articol sunt reflectate aspecte de formare profesională a cadrelor pentru realizarea incluziunii persoanelor cu cerințe educaționale speciale în învățământul general.

Current trends of change towards a society focused on inclusive education require the development of a functional educational policies relating to the initial and in-service training flexible teaching professional in order to adapt,, substantiated by theoretical considerations, arguments praxeology bases and innovative strategies in contemporary and inclusive. The article reflected aspects of professional training of staff to achieve the inclusion of people with special educational needs in general education.