Formarea continuă a cadrelor didactice în contextul educației permanente
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
458 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-18 15:19
SM ISO690:2012
ŢAP, Elena. Formarea continuă a cadrelor didactice în contextul educației permanente. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 302-311. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Formarea continuă a cadrelor didactice în contextul educației permanente


Pag. 302-311

Ţap Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

The article contains a theoretical study on the continuous training of teachers, approached in the context of permanent education. The author gives the specifics of the didactic training of the general education at national level. The article highlights the importance of occupational standards that are correlated with key competences for lifelong learning and teacher education.