Aspecte metodologice de implimentare a ECD în cadrul disciplinei educaţia plastică la treapta primară de învăţământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
382 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 14:55
SM ISO690:2012
VITCOVSCHII, Ala. Aspecte metodologice de implimentare a ECD în cadrul disciplinei educaţia plastică la treapta primară de învăţământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 59-65. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Aspecte metodologice de implimentare a ECD în cadrul disciplinei educaţia plastică la treapta primară de învăţământ


Pag. 59-65

Vitcovschii Ala
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

The process of pedagogy-learning-evaluation of the plastic education discipline at the primary education stage requires a revival in the key to the current educational policies promoted by the MECC of the Republic of Moldova. ECD is a system of continuous and differentiated delivery of teaching, learning and evaluation through the introduction of criteria and descriptors, without giving any marks. The implementation of ECD within the discipline requires the realization of the design process, the organization of lessons, the appreciation of the products based on performance descriptors.