Abordări contemporane în educația copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
478 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 17:48
SM ISO690:2012
ZUBENSCHI, Ecaterina. Abordări contemporane în educația copiilor cu CES. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 152-160. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Abordări contemporane în educația copiilor cu CES


Pag. 152-160

Zubenschi Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2021


Rezumat

School enrollment means inclusion, ie the education of children with sensory, mental and physical disabilities, in accordance with the individual psychophysical possibilities of child development through the organization of a child-centered education system. Contemporary educational policies ensure the necessary creation of special educational, corrective psycho-pedagogical conditions for children with ESCs, in order to adapt them to the requirements of the ordinary school, ensuring them the right to a quality education, offering equal chances to the values of society.