Optimizarea personalității cadrului didactic implicat în asistența psihopedagogică a copiilor cu dizabilități
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
371 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-05 09:10
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana. Optimizarea personalității cadrului didactic implicat în asistența psihopedagogică a copiilor cu dizabilități. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 83-91. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Optimizarea personalității cadrului didactic implicat în asistența psihopedagogică a copiilor cu dizabilități


Pag. 83-91

Ciobanu Adriana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2021


Rezumat

This article discusses approaches to the concept of personality, also the personality traits, the attitudinal qualities that the didactic framework must possess. Thus, the personality of the teacher remains as important and decisive as regards the school progress of pupils with disabilities in their formation and recovery. The same techniques are proposed for optimizing the personality of the teaching staff involved in the psycho-pedagogical assistance of children with disabilities.