Articolul precedent |
Articolul urmator |
453 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-22 22:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2:378.147.88:004.9 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440) |
SM ISO690:2012 DENISOVA, Emilia. Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 152-155. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2:378.147.88:004.9 | ||||||
Pag. 152-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne în şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: înregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator în procesul de stăpânire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de învăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele în cursul învăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii de învăţare, ritmul vorbirii, pregătire de examen, spontanietate, improvizare |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-118833</cfResPublId> <cfResPublDate>2020</cfResPublDate> <cfVol>Seria 22, Vol.4</cfVol> <cfStartPage>152</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/118833</cfURI> <cfTitle cfLangCode='DE' cfTrans='o'>Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='DE' cfTrans='o'>strategii de învăţare; ritmul vorbirii; pregătire de examen; spontanietate; improvizare</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne în şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: înregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator în procesul de stăpânire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de învăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele în cursul învăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de învăţare.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-10795</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-10795</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-10795-5</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Denisova</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Emilia</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>