Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
453 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-04-22 22:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2:378.147.88:004.9 (1)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440)
SM ISO690:2012
DENISOVA, Emilia. Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 152-155. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer

CZU: 811.112.2:378.147.88:004.9

Pag. 152-155

Denisova Emilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne în şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: înregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator în procesul de stăpânire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de învăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele în cursul învăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de învăţare.

Cuvinte-cheie
strategii de învăţare, ritmul vorbirii, pregătire de examen, spontanietate, improvizare

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-118833</cfResPublId>
<cfResPublDate>2020</cfResPublDate>
<cfVol>Seria 22, Vol.4</cfVol>
<cfStartPage>152</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/118833</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='DE' cfTrans='o'>Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='DE' cfTrans='o'>strategii de învăţare; ritmul vorbirii; pregătire de examen; spontanietate; improvizare</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne &icirc;n şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: &icirc;nregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator &icirc;n procesul de stăp&acirc;nire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de &icirc;nvăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele &icirc;n cursul &icirc;nvăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de &icirc;nvăţare.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-10795</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-10795</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-10795-5</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Denisova</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Emilia</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>