Articolul precedent |
Articolul urmator |
515 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-12 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:821.161.1+821(100) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (367) |
SM ISO690:2012 ТОПОР, Габриэлла. Использование сравнительно-типологического подхода при изучении произведений русской и всемирной литератур в школе и в ВУЗЕ: из опыта преподавания. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 290-298. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:821.161.1+821(100) | ||||||
Pag. 290-298 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat uneia dintre problemele stringente ale metodologiei de predare a literaturii ruse la școală. Autorul cercetează problema studiului interconectat al literaturii ruse și literaturii universale, prin care se pot realiza obiectivele instructiv-educative ale școlii moderne. Anume abordarea comparativ-tipologică în studiul literaturilor asigură noi particularități calitative ale întregului proces educațional: devine posibilă identificarea unității în dezvoltarea culturii spirituale a omenirii, existența obiectivă a procesului literar mondial, determinarea semnificației mondiale a literaturii clasice ruse ș. a. m. d. |
||||||
Cuvinte-cheie studiu interconectat al literaturilor, abordare comparativ-tipologică, literatură rusă, literatură universală, metode de predare a literaturii ruse, metode de predare a literaturii universale |
||||||
|