Использование сравнительно-типологического подхода при изучении произведений русской и всемирной литератур в школе и в ВУЗЕ: из опыта преподавания
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
515 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 21:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:821.161.1+821(100) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (367)
SM ISO690:2012
ТОПОР, Габриэлла. Использование сравнительно-типологического подхода при изучении произведений русской и всемирной литератур в школе и в ВУЗЕ: из опыта преподавания. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 290-298. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Использование сравнительно-типологического подхода при изучении произведений русской и всемирной литератур в школе и в ВУЗЕ: из опыта преподавания

CZU: 37.016:821.161.1+821(100)

Pag. 290-298

Топор Габриэлла
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul este dedicat uneia dintre problemele stringente ale metodologiei de predare a literaturii ruse la școală. Autorul cercetează problema studiului interconectat al literaturii ruse și literaturii universale, prin care se pot realiza obiectivele instructiv-educative ale școlii moderne. Anume abordarea comparativ-tipologică în studiul literaturilor asigură noi particularități calitative ale întregului proces educațional: devine posibilă identificarea unității în dezvoltarea culturii spirituale a omenirii, existența obiectivă a procesului literar mondial, determinarea semnificației mondiale a literaturii clasice ruse ș. a. m. d.

Cuvinte-cheie
studiu interconectat al literaturilor, abordare comparativ-tipologică, literatură rusă, literatură universală, metode de predare a literaturii ruse, metode de predare a literaturii universale