Articolul precedent |
Articolul urmator |
484 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 18:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (28) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 VOLMER, Ştefania. Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 692-695. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 692-695 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul susține promovarea educaţiei integrate şi a serviciilor educaţionale de sprijin, prin cadre didactice specializate, trebuie să devină o realitate şcolară generalizată la nivelul întregului sistem de învăţământ, în măsura în care dreptul la educaţie este garantat prin lege pentru toţi copiii. În articol sunt analizate nevoile copiilor cu cerințe educaționale speciale și componentele fundamentale ale asistenţei psihopedagogice şi sociale a persoanelor cu nevoi speciale |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, educație pentru toți, special educational needs, inclusive education, education for all |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Volmer, .</creatorName> <affiliation>Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-3422-5-4</relatedIdentifier> <subjects> <subject>cerinţe educaţionale speciale</subject> <subject>educație incluzivă</subject> <subject>educație pentru toți</subject> <subject>special educational needs</subject> <subject>inclusive education</subject> <subject>education for all</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376.1.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autorul susține promovarea educaţiei integrate şi a serviciilor educaţionale de sprijin, prin cadre didactice specializate, trebuie să devină o realitate şcolară generalizată la nivelul întregului sistem de învăţământ, în măsura în care dreptul la educaţie este garantat prin lege pentru toţi copiii. În articol sunt analizate nevoile copiilor cu cerințe educaționale speciale și componentele fundamentale ale asistenţei psihopedagogice şi sociale a persoanelor cu nevoi speciale</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article analyzes the needs of children with special educational needs and the fundamental components of psycho-pedagogical and social assistance for people with special needs. The author supports the promotion of integrated education and educational support services, through the specialized teachers. It must become a widespread school reality throughout the education system, insofar as the right to education is guaranteed by law for all children.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>