Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
484 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 18:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.015.3 (28)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
VOLMER, Ştefania. Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 692-695. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale

PSYCHO-PEDAGOGICAL ASPECTS OF STUDENT INTEGRATION WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

CZU: 376.1.015.3

Pag. 692-695

Volmer Ştefania
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Autorul susține promovarea educaţiei integrate şi a serviciilor educaţionale de sprijin, prin cadre didactice specializate, trebuie să devină o realitate şcolară generalizată la nivelul întregului sistem de învăţământ, în măsura în care dreptul la educaţie este garantat prin lege pentru toţi copiii. În articol sunt analizate nevoile copiilor cu cerințe educaționale speciale și componentele fundamentale ale asistenţei psihopedagogice şi sociale a persoanelor cu nevoi speciale

The article analyzes the needs of children with special educational needs and the fundamental components of psycho-pedagogical and social assistance for people with special needs. The author supports the promotion of integrated education and educational support services, through the specialized teachers. It must become a widespread school reality throughout the education system, insofar as the right to education is guaranteed by law for all children.

Cuvinte-cheie
cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, educație pentru toți,

special educational needs, inclusive education, education for all

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Volmer, .</creatorName>
<affiliation>Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-3422-5-4</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>cerinţe educaţionale speciale</subject>
<subject>educație incluzivă</subject>
<subject>educație pentru toți</subject>
<subject>special educational needs</subject>
<subject>inclusive education</subject>
<subject>education for all</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376.1.015.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autorul susține promovarea educaţiei integrate şi a serviciilor educaţionale de sprijin, prin cadre didactice specializate, trebuie să devină o realitate şcolară generalizată la nivelul &icirc;ntregului sistem de &icirc;nvăţăm&acirc;nt, &icirc;n măsura &icirc;n care dreptul la educaţie este garantat prin lege pentru toţi copiii. &Icirc;n articol sunt analizate nevoile copiilor cu cerințe educaționale speciale și componentele fundamentale ale asistenţei psihopedagogice şi sociale a persoanelor cu nevoi speciale</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article analyzes the needs of children with special educational needs and the fundamental components of psycho-pedagogical and social assistance for people with special needs. The author supports the promotion of integrated education and educational support services, through the specialized teachers. It must become a widespread school reality throughout the education system, insofar as the right to education is guaranteed by law for all children.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>