Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 08:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035.3 (22) |
Educație (14825) |
![]() ROTARU, Ioana-Corina. Educația tehnologică și adultul de mâine. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 670-679. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035.3 | ||||||
Pag. 670-679 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Educația tehnologică este o disciplină de cultură generală, pe care o considerăm o componentă a culturii de bază și o coordonată de acțiune pentru educația permanentă. Prin introducerea disciplinei educație tehnologică în societatea supertehnologizată conduce la cultivarea umanismului tehnologic și formarea unei atitudini de responsabilitate și moralitate înaltă. Din punct de vedere calitativ, educația tehnologică contribuie la formarea unei generații cu înclinații reale spre inițiativă, creativitate, cooperare care conduc către a învăța să faci bine. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculumul educație tehnologică, educația pentru a deveni adult, technology education curriculum, education to become an adult |
||||||
|