Rolul parteneriatului școală – familie- comunitate în educația preșcolarilor rromi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
514 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 08:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.53 (12)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
HÂRŢESCU, Marieta. Rolul parteneriatului școală – familie- comunitate în educația preșcolarilor rromi. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 443-445. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Rolul parteneriatului școală – familie- comunitate în educația preșcolarilor rromi

CZU: 37.014.53

Pag. 443-445

Hârţescu Marieta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

The article presents theoretical approaches to the role of educational partnership with the Roma family and community for promoting the education of Roma preschoolers, in the organized framework of kindergarten / school, solving problems that come from both educational and family that can be solved with the help of PARTNERSHIPS.

Cuvinte-cheie
family partnership, school, education, Roma ethnicity