Articolul precedent |
Articolul urmator |
514 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 08:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.53 (12) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 HÂRŢESCU, Marieta. Rolul parteneriatului școală – familie- comunitate în educația preșcolarilor rromi. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 443-445. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.53 | ||||||
Pag. 443-445 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents theoretical approaches to the role of educational partnership with the Roma family and community for promoting the education of Roma preschoolers, in the organized framework of kindergarten / school, solving problems that come from both educational and family that can be solved with the help of PARTNERSHIPS. |
||||||
Cuvinte-cheie family partnership, school, education, Roma ethnicity |
||||||
|