Jocul didactic - mijloc de evaluare a sănătății psihofizice a preșcolarului de 5-7 ani
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
588 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-30 20:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.382:373.2 (3)
Educație (14878)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143)
SM ISO690:2012
SANDU, Mihaela. Jocul didactic - mijloc de evaluare a sănătății psihofizice a preșcolarului de 5-7 ani. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 71-75. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Jocul didactic - mijloc de evaluare a sănătății psihofizice a preșcolarului de 5-7 ani

CZU: 371.382:373.2

Pag. 71-75

Sandu Mihaela12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „Daniela Cuciuc” Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Play is a quintessence of personality and possibilities dictated by the individual physical and mental characteristics of the preschooler in the complexity of moral and educational values. If its formative side is more often highlighted by the very desire to assimilate knowledge, attitudes and skills of learners, one can intuit the side of psychophysical assessment because it offers various contexts in which the child expresses himself according to the stages of development.

Cuvinte-cheie
Didactic game, observation, evaluation, development