Articolul precedent |
Articolul urmator |
588 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 20:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.382:373.2 (3) |
Educație (14878) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
SM ISO690:2012 SANDU, Mihaela. Jocul didactic - mijloc de evaluare a sănătății psihofizice a preșcolarului de 5-7 ani. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 71-75. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.382:373.2 | ||||||
Pag. 71-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Play is a quintessence of personality and possibilities dictated by the individual physical and mental characteristics of the preschooler in the complexity of moral and educational values. If its formative side is more often highlighted by the very desire to assimilate knowledge, attitudes and skills of learners, one can intuit the side of psychophysical assessment because it offers various contexts in which the child expresses himself according to the stages of development. |
||||||
Cuvinte-cheie Didactic game, observation, evaluation, development |
||||||
|