Perspectiva învățării experiențiale la științe în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
445 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
502/504:373.3.016 (1)
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672)
Știința mediului înconjurător (2229)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Perspectiva învățării experiențiale la științe în clasele primare. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 319-323. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Perspectiva învățării experiențiale la științe în clasele primare

CZU: 502/504:373.3.016

Pag. 319-323

Teleman Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

Learning orients to the process of cognitive interactions for understanding the world, highlighting individual and social experiences. Experiential learning is the process of assimilating new knowledge in the course of a lived experience,capitalized in the transdisciplinary activities in the primary classes,but also in designing the approaches to teaching school subjects.The Science discipline offers opportunities to achieve learning based on previous experience, with priority given to strategies for exploring the environment.

Cuvinte-cheie
the experience, experiential learning, Transdisciplinary