Paradigma de studiu a validității autorității pedagogice în dezvoltarea personală a elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
411 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-03 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013:373.017 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
NEACȘU, Elena-Lucreția. Paradigma de studiu a validității autorității pedagogice în dezvoltarea personală a elevilor. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 283-287. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Paradigma de studiu a validității autorității pedagogice în dezvoltarea personală a elevilor

CZU: 37.013:373.017

Pag. 283-287

Neacșu Elena-Lucreția12
 
1 Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

The paradigmatic representation of the concept of pedagogical authority is validated in the present study through the set of theories which explains the starting point in the operationalization of the concept, in conjunction with the establishment of correlations regarding the personal development of students, capitalizing on various areas of human knowledge: the theory of self-efficacy (Albert Bandura); the theory of obedience to authority (Stanley Milgram); behavioral and conditioning theory- beyond freedom and dignity (B. F. Skinner).

Cuvinte-cheie
pedagogical authority, personal development