Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-08 21:19 |
SM ISO690:2012 БАЖЕНОВ, Сергей, БАЖЕНОВА, Елена. Как университеты создают идентичность своего бренда. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii: Culegere de rezumate, 25-26 septembrie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia a 22-a, pp. 6-8. ISBN 978-9975-75-986-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Ediţia a 22-a, 2020 |
||||||
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii" Chişinău, Moldova, 25-26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: L20, M20 | ||||||
Pag. 6-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Currently, within the academic world, Universities are actively competing with each other. Building a strong brand for each university is a natural part of this competition. In this article, we consider the issues of constructing a University brand identity, highlighting its strengths, such as history, location, and student niches. We also show that leveraging “student experience” helps build a strong University brand. |
||||||
Cuvinte-cheie academic world branding brand identity, university |
||||||
|