Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
492 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 21:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (39) |
Organizarea instruirii (533) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 BULAT-GUZUN, Ana. Manualul digital interactiv – cheia succesului pentru TIC în educație. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4056995 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4056995 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea în care trăim se află în continuă schimbare, care se datorează exploziei informaționale și tehnologice, încurajată, la rândul ei, de progresul noilor tehnologii. Accesul la noile resurse educaționale în această eră digitală oferă posibilitatea modernizării procesului educativ. Manualul digital interactiv, succesorul manualului tradițional, tipărit, reprezintă un program eficient de integrare a noilor tehnologii în educație, dar poate fi considerat și o etapă de tranziție către mediul educațional online – o condiție sine qua non la ora actuală, în perioada de pandemie. |
||||||
|