Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2+378 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 ГОЙНАШ, Андрей. К вопросу об организации первого урока студентом-практикантом или молодым преподавателем немецкого языка. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.2, pp. 542-545. ISBN 978-9975-83-092-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2+378 | ||||||
Pag. 542-545 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses and compares various options for starting the first German lesson by a student-trainee or a young teacher. |
||||||
Cuvinte-cheie the German language, MOOCs, first lesson, games |
||||||
|