Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 13:14 |
SM ISO690:2012 GOROBEȚ, Nicoleta, SOLOMATIN, Ala. Opiniile studenților ASEM cu privire la promovarea instituției. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 104-106. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 18, 2020 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: M-40 | ||||||
Pag. 104-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The 21’st century is based on the internet and online platforms for promoting companies/institutions are becoming a must to try. But how do institutions and organizations that carry out non-commercial activities, for example Academy of Economic Studies of Moldova use marketing tools? For successful strategic planning it’s very imp |
||||||
Cuvinte-cheie modern methods of promotion, social media, ONLINE and OFFLINE marketing, strategic planning. |
||||||
|