Opiniile studenților ASEM cu privire la promovarea instituției
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 13:14
SM ISO690:2012
GOROBEȚ, Nicoleta, SOLOMATIN, Ala. Opiniile studenților ASEM cu privire la promovarea instituției. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 104-106. ISBN 978-9975-75-975-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18, 2020
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020

Opiniile studenților ASEM cu privire la promovarea instituției

JEL: M-40

Pag. 104-106

Gorobeț Nicoleta, Solomatin Ala
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2020


Rezumat

The 21’st century is based on the internet and online platforms for promoting companies/institutions are becoming a must to try. But how do institutions and organizations that carry out non-commercial activities, for example Academy of Economic Studies of Moldova use marketing tools? For successful strategic planning it’s very imp

Cuvinte-cheie
modern methods of promotion, social media, ONLINE and OFFLINE marketing, strategic planning.