Rolul psihologului în reglarea conduitelor deviante şcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
472 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 20:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.015.3:316.624] (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
BACIU, Inga. Rolul psihologului în reglarea conduitelor deviante şcolare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 9, 11 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 9, pp. 136-144. ISBN 978-9975-50-243-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 9, 2019
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
9, Bălți, Moldova, 11 octombrie 2019

Rolul psihologului în reglarea conduitelor deviante şcolare

CZU: [37.015.3:316.624]

Pag. 136-144

Baciu Inga
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 30 iulie 2020


Rezumat

The research carried out highlights the dimension of manifestation of deviant behavior in the school environment, referring to referring to the role of the psychologist in the institution in regulating this phenomenon. Following the methodological approach, it can be stated that the application of the system of prevention and correction behavioral deviations can efficiently contribute to diminish the effects of some risk factors and to produce positive changes in the behavior of the pupils who register deviant behaviors in school.

Cuvinte-cheie
behavioral deviations, correction, deviant behavior, prevention, pupils, psychologist