Articolul precedent |
Articolul urmator |
496 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 23:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[008+069.01] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Civilizație. Cultură. Progres (818) |
Muzee. Expoziții permanente (505) |
SM ISO690:2012 PINTILII, Ecaterina. Colaborarea şcolii şi muzeului în promovarea patrimoniului local. Studiu de caz: satul Văleni. In: Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar : Patrimoniul cultural naţional şi universal în sistemul educaţional, 22-23 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: SRL „Garomont Studio”, 2016, pp. 31-36. ISBN 978-9975-46-291-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar 2016 | ||||||
Conferința "Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar" Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:[008+069.01] | ||||||
Pag. 31-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
L'éducation de la jeune génération dans l'esprit de la préservation et de la promotion du patrimoine culturel est un procès complexe et multidimensionnel. L'une des principales fonctions du musée est l'éducation, ainsi que la présentation, la promotion et la réception des valeurs culturelles. Un rôle important dans la promotion des valeurs culturelles et du patrimoine culturel dans les établissements d'enseignement appartient aux leçons d'histoire et d'éducation civique. L'éducation non formelle et l'éducation muséale complètent les aspects théoriques abordés pendant les leçons. Dans le village de Văleni il y a trois musées – le Musée „Gheorghe Vodă", le Musée du pain : traditions et coutumes et le Musée du village, qui collabore avec le Gymnase „Ștefan cel Mare”. Dans le cadre d’un musée on peut tenir des conférences thématiques, instituer des laboratoires ou de centres de recherche, on peut s’occuper de l'édition des magazines. |
||||||
Cuvinte-cheie musée, patrimoine culturel, relation musée‒école, éducation muséale |
||||||
|