Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
791 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.32:316.77(478) (1) |
Activități manageriale (431) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 MANCAŞ, Maria, VICOL, Liliana. Tehnologiile de comunicare – obiectiv strategic de eficientizare şi modernizare a activităţii manageriale din Republica Moldova
. In: Economica, 2012, nr. 1(79), pp. 12-17. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(79) / 2012 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.32:316.77(478) | ||||||
Pag. 12-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de „tehnologie”, în contextul psiho-socio-economic actual, vizează noi accepţiuni:„informarea, analiza, elaborarea variantelor posibile de acţiune, decizia, optimizarea şi satisfacţia deciziei, comunicarea deciziei; o „sursă de creştere” personală şi profesională, o „religie managerială”, aptă să exprime tactica de asigurare a eficienţei unei strategii a comunicării propriu-zise a întreprinderilor; un sistem de variabile organizaţionale”. Astfel, prin elaborarea şi implementarea tehnologiilor
de comunicare managerială, actualmente se înţelege stabilirea „instrumentarului” cu care managerii întreprinderilor din Republica Moldova pot opera, în vederea atingerii
competitivităţii şi performanţelor organizaţionale. Prin implementarea conceptului „tehnologii de comunicare”, se justifică un instrument de „învăţare managerială”, de comunicare participativă, o „metodologie” de „reproiectare” a procesului de
comunicare managerială.
|
||||||
|