Articolul precedent |
Articolul urmator |
724 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 14:38 |
SM ISO690:2012 CREŢU, Maria, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Perfectionarea procesului de predare-invatare prin formarea continua a cadrelor didactice din învatamântul primar. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 180-183. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 180-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate experienţele obţinute de către stagiar în urma efectuării practicii de iniţiere în cadrul specialităţii Psihopedagogie: descrierea agenţiei, jurnalul activităţilor de practică (jurnalul zilnic pe date, obiective, principalele activităţi, metodele şi tehnicile utilizate), evaluarea (dată de către organizaţia-gazdă, stagiar, coordonatorul de practică), abilităţile şi deprinderile utilizate, relaţiile cu personalul angajat şi/sau colegii, dificultăţile întâmpinate, descrierea condiţiilor de practică oferite, aspectele ce se cer îmbunătăţite, rezultatele obţinute, concluzii şi sugestii. |
||||||
Cuvinte-cheie perfecţionare, proces de predare-învăţare, performanţe superioare de invaţare, formare continuă, cadre didactice, forme sprecifice a procesului de invăţămint, cerinţe, reforma invaţămintului, upgrading, teaching-invasion process, superior learning, Continuous training, teachers, forms of education, requirements, reform of the education |
||||||
|