Perfectionarea procesului de predare-invatare prin formarea continua a cadrelor didactice din învatamântul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
724 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 14:38
SM ISO690:2012
CREŢU, Maria, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Perfectionarea procesului de predare-invatare prin formarea continua a cadrelor didactice din învatamântul primar. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 180-183. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Perfectionarea procesului de predare-invatare prin formarea continua a cadrelor didactice din învatamântul primar

Improving teaching and learning through continuous training of teachers in primary school


Pag. 180-183

Creţu Maria, Ştefîrţa Adelina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

În articol sunt prezentate experienţele obţinute de către stagiar în urma efectuării practicii de iniţiere în cadrul specialităţii Psihopedagogie: descrierea agenţiei, jurnalul activităţilor de practică (jurnalul zilnic pe date, obiective, principalele activităţi, metodele şi tehnicile utilizate), evaluarea (dată de către organizaţia-gazdă, stagiar, coordonatorul de practică), abilităţile şi deprinderile utilizate, relaţiile cu personalul angajat şi/sau colegii, dificultăţile întâmpinate, descrierea condiţiilor de practică oferite, aspectele ce se cer îmbunătăţite, rezultatele obţinute, concluzii şi sugestii.

The article presents the experiences gained by the trainee following the initiation practice in the Psycho-pedagogy specialty: the description of the agency, the journal of the practical activities (daily journal on the data, objectives, main activities, methods and techniques used), evaluation (given by the organization - skills, skills and habits used, relationships with hired staff and / or colleagues, difficulties encountered, description of the practical conditions offered, aspects to be improved, results obtained, conclusions and suggestions.

Cuvinte-cheie
perfecţionare, proces de predare-învăţare, performanţe superioare de invaţare, formare continuă, cadre didactice, forme sprecifice a procesului de invăţămint, cerinţe, reforma invaţămintului,

upgrading, teaching-invasion process, superior learning, Continuous training, teachers, forms of education, requirements, reform of the education