............................................................................................................................................................................................................................
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
А | Б | В | Г | Д | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ю | Я |
............................................................................................................................................................................................................................
University of Gloucestershire
Cuvinte-cheie (9): Hybrid technology-enhanced learning digital learning framework constructivist pedagogies (1), community based learning (1), Authentic learning (1)
Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice | 0/0 |
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 3 1 publicatii cu DOI (33.3%) | |
Dinamica publicării și indexării în IBN | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |
Autori unici pe ani | |
Numărul de articole descărcate pe ani | |
Numărul de articole accesate pe ani | |
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări | |
Identificatori | , , 3 Scopus Author ID (50%) |
H-index autori |
Publicaţii la conferinţe din RM - 2. Publicaţii peste hotare - 1.
2020 - 1 |
The drivers of Higher Education leadership competence: a study of Moldovan HEI’s |
Dawson David , Hepworth John , Bugaian Larisa , Williams Sue |
Studies in Higher Education |
Nr. 6(45) / 2020 / ISSN 0307-5079 / ISSNe 1470-174X |
Disponibil online 2 October, 2020. Descarcări-0. Vizualizări-546 |
2016 - 2 |
A new digital learning framework for blending on-campus classes with synchronous and asynchronous provision |
Simpson Colin , Whitehouse Robert |
When students take the lead: enhauncing quality and relevance of higher education through innovation in student – centred problem – based active learning |
2016. Chişinău. Tipogr. “Sinectica-Com” SRL. 134-142. |
Disponibil online 31 January, 2020. Descarcări-4. Vizualizări-523 |
Authentic learning for uncertain futures: designing active and problem-based learning to prepare undergraduates for employment and citizenship |
Lynch Kenny |
When students take the lead: enhauncing quality and relevance of higher education through innovation in student – centred problem – based active learning |
2016. Chişinău. Tipogr. “Sinectica-Com” SRL. 30-30. |
Disponibil online 30 January, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-510 |