IBN
Închide
............................................................................................................................................................................................................................
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
АБВГДЖЗИКЛМНОПРСТУФХЦЧЮЯ
............................................................................................................................................................................................................................
University of Gloucestershire
Distribuirea autorilor în funcție de sex Distribuirea autorilor în funcție de sex
Alte informatii


Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice0/0
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 3
1 publicatii cu DOI (33.3%)
Dinamica publicării și indexării în IBN
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Autori unici pe ani
Numărul de articole descărcate pe ani
Numărul de articole accesate pe ani
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări
Identificatori ,
,
3 Scopus Author ID (50%)
H-index autori
Lista publicaţiilor - 3. Descărcări - 10. Vizualizări - 3194.
Publicaţii la conferinţe din RM - 2. Publicaţii peste hotare - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 4. Articole în reviste de peste hotare
  • 4.2.Articole în reviste din Scopus - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 2

2020 - 1

The drivers of Higher Education leadership competence: a study of Moldovan HEI’s
Dawson David , Hepworth John , Bugaian Larisa , Williams Sue
Studies in Higher Education
Nr. 6(45) / 2020 / ISSN 0307-5079 / ISSNe 1470-174X
Disponibil online 2 October, 2020. Descarcări-0. Vizualizări-546
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

A new digital learning framework for blending on-campus classes with synchronous and asynchronous provision
Simpson Colin , Whitehouse Robert
When students take the lead: enhauncing quality and relevance of higher education through innovation in student – centred problem – based active learning
2016. Chişinău. Tipogr. “Sinectica-Com” SRL. 134-142.
Disponibil online 31 January, 2020. Descarcări-4. Vizualizări-523
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Authentic learning for uncertain futures: designing active and problem-based learning to prepare undergraduates for employment and citizenship
Lynch Kenny
When students take the lead: enhauncing quality and relevance of higher education through innovation in student – centred problem – based active learning
2016. Chişinău. Tipogr. “Sinectica-Com” SRL. 30-30.
Disponibil online 30 January, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-510
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 3 of 3