............................................................................................................................................................................................................................
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
А | Б | В | Г | Д | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ю | Я |
............................................................................................................................................................................................................................
Житомирский государственный технологический университет
Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice | 4/5 |
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 16 8 publicatii cu CZU (50%) 1 publicatii cu DOI (6.3%) | |
Dinamica publicării și indexării în IBN | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |
Autori unici pe ani | |
Numărul de articole descărcate pe ani | |
Numărul de articole accesate pe ani | |
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări | |
Identificatori | 2 ORCID (20%), , |
H-index autori |
3. Articole în reviste din RM
3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
3.2. Articole în alte reviste din RM - 1
2023 - 1 |
Phubbing phenomenon: contemporary discourse in the digital world and social responsibility of marketing |
Zavalii Tatiana , Zhalinska Irina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2023 / ISSN 2587-4446 / ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 4 April, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-100 |