Cuvinte-cheie (4): games with a purpose (1), automate manuscript recognition (1), cultural heritage digitisation (1)
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.2.Teze / rezumate în culegerile manifestărilor din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 2
Cultural Heritage Digitisation Using Game with a Purpose |
Luca Maria , Bobicev Victoria |
Technical University of Moldova |
Electronics, Communications and Computing IC|ECCO-2021 |
Editia 11. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-776-7. |
Disponibil online 28 April, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-218 |
Cultural Heritage Digitisation Using Game with a Purpose |
Luca Maria , Bobicev Victoria |
Technical University of Moldova |
Electronics, Communications and Computing IC|ECCO-2021 |
Editia 11. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-776-7. |
Disponibil online 27 April, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-187 |