Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-2(2) pentru cuvîntul-cheie "promovarea imaginii ţării"
Potenţialul centrelor de inovare din Republica Moldova în dezvoltarea strategiei „economia digitală” pentru ţările parteneriatului estic |
Tirşu Valentina1, Tutunaru Sergiu2 |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 1 September, 2019. Descarcări-10. Vizualizări-615 |
Potenţialul centrelor de inovare din Republica Moldova în dezvoltarea strategiei „Economia digitală” pentru ţările parteneriatul estic (PAE) |
Tirşu Valentina12, Tutunaru Sergiu2 |
Vector European |
Nr. 1 / 2016 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 2 June, 2016. Descarcări-17. Vizualizări-897 |
1-2 of 2