Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "integrated marketing"
Perspectivele marketingului holistic în epoca tendinței de aderare la Uniunea Europeană |
Gangan Svetlana1, Gangan Iulian2 |
Perspectives and achievements within European Integration of Moldova |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-64-343-6 (PDF). |
Disponibil online 3 February, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-329 |
Маркетинговая стратегия национальной авикакомпании |
Guliyeva Sabina Bahtiar kîzî |
Азербайджанский государственный экономический университет |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 15, Vol.2. 2021. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3529-7-0.. |
Disponibil online 10 May, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-390 |
Modern visions and approaches of holistic marketi |
Burbulea Rodica, Gangan Svetlana |
Technical University of Moldova |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF). |
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-348 |
1-3 of 3