IBN
Închide
............................................................................................................................................................................................................................
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
АБВГДЖЗИКЛМНОПРСТУФХЦЧЮЯ
............................................................................................................................................................................................................................
School Dier Haana
Distribuirea autorilor în funcție de sex Distribuirea autorilor în funcție de sex
Alte informatii


Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice1/2
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 4
4 publicatii cu CZU (100%)
Dinamica publicării și indexării în IBN
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Autori unici pe ani
Numărul de articole descărcate pe ani
Numărul de articole accesate pe ani
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări
Identificatori ,
,
H-index autori
Lista publicaţiilor - 2. Descărcări - 6. Vizualizări - 1519.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
3. Articole în reviste din RM
3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
3.2. Articole în alte reviste din RM - 2

2019 - 1

The emergence of the personality and development of social capacities in adolescence
Hammud Samir
EcoSoEn
Nr. 1-2 / 2019 / ISSN 2587-344X / ISSNe 2587-425X
Disponibil online 5 September, 2019. Descarcări-2. Vizualizări-778
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

The violence against teenagers and young people in the contemporary society
Hammud Samir
EcoSoEn
Nr. 4 / 2018 / ISSN 2587-344X / ISSNe 2587-425X
Disponibil online 8 December, 2018. Descarcări-4. Vizualizări-741
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2