Articolul precedent |
Articolul urmator |
570 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-09 15:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 GHERGHIŞAN, Mariana. Constructivismul și cunoașterea școlară. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 189-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea constructivistă a educației încearcă să rezolve o parte din problemele acesteia, să ducă mai departe cunoașterea umană și să identifice căi de ameliorare a practicii școlare. |
||||||
|