Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.24 (65) |
Kinds of school providing general education (2130) |
![]() ANDRASCIUC, Vasilica. Calitățile educatoarei în stabilirea unei relații eficiente dintre ea, copil și părinte în actul de socializare a preșcolarului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 6-11. ISBN 978-9975-76-301-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.24 | ||||||
Pag. 6-11 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Succesul muncii instructiv-educative privind socializarea preşcolarilor depinde în mare măsură de educatoare. Personalitatea educatoarei se manifestă şi prin comportarea ei echilibrată, prin tactul pedagogic, sinceritatea, spiritul de dreptate şi responsabilitate, dragostea de muncă, originalitatea mijloacelor alese şi capacitatea ei creatoare. Măiestria pedagogică a educatoarei se realizează printr-un studiu minuţios al literaturii de specialitate, prin participarea la cât mai multe activităţi model, prezentate de alte educatoare sau formatoare, în cadrul schimbului de experienţă efectuat. În acest mod îşi va putea analiza obiectiv activitatea, fiind la curent cu procedee noi, utile procesului de instruire. Din ansamblul calităţilor specifice, marea majoritate a autorilor relevă ca esenţială pentru reuşita în această profesiune: vocaţia pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie educatoare, socializare, preşcolari, comunicare, echilibru, armonie, , tact pedagogic, cunoaşterea de sine, educator, socialization, preschool age, communication, Balance, harmony, pedagogical tact, self-knowledge |
||||||
|