Articolul precedent |
Articolul urmator |
469 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-30 10:25 |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Esenţa teleologică a acţiunii educative în contextul racordării educaţiei nonformale şi a educaţiei informale la finalităţile educaţiei formale. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 142-148. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 142-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article represents a theoretical study that shows the teleological essence of educative action in the context of connecting nonformal and informal education to the aims of formal education. Finally the author proposes a pedagogical model of connection general forms of education. |
||||||
|