Esenţa teleologică a acţiunii educative în contextul racordării educaţiei nonformale şi a educaţiei informale la finalităţile educaţiei formale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
469 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-30 10:25
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Esenţa teleologică a acţiunii educative în contextul racordării educaţiei nonformale şi a educaţiei informale la finalităţile educaţiei formale. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 142-148. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Esenţa teleologică a acţiunii educative în contextul racordării educaţiei nonformale şi a educaţiei informale la finalităţile educaţiei formale


Pag. 142-148

Cuzneţov Larisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

Article represents a theoretical study that shows the teleological essence of educative action in the context of connecting nonformal and informal education to the aims of formal education. Finally the author proposes a pedagogical model of connection general forms of education.