Aspecte teoretico-praxiologice ale dezvoltării creativității artistice a elevilor de vârstă școlară mică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
877 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 09:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.036+159.922.7 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
Psychology (3397)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena, BUGA, Tatiana. Aspecte teoretico-praxiologice ale dezvoltării creativității artistice a elevilor de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 407-410. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Aspecte teoretico-praxiologice ale dezvoltării creativității artistice a elevilor de vârstă școlară mică

CZU: 373.3.036+159.922.7

Pag. 407-410

Vinnicenco Elena, Buga Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

 Creativitatea este un complex de însuşiri şi aptitudini psihice care, în condiţii favorabile, generează produse noi şi de valoare pentru societate. Specificul dezvoltării creativităţii artistice a elevilor de vârstă școlară mică constă în dobândirea unor cunoștinţe, privind expresivitatea elementelor de limbaj plastic şi tehnicile de lucru specifice activităţilor artistico-plastice, cunoaşterea diferitelor modalităţi de organizare a spaţiului plastic şi însuşirea unui vocabular plastic adecvat.

Creativity is a complex of psychic qualities and skills that, under favorable conditions, generate new and valuable products for society. The specificity of the development of the artistic creativity of the pupils of small school age consists in acquiring knowledge regarding the expressivity of the plastic language elements and the working techniques specific to the artisticplastic activities, the knowledge of the different ways of organizing the plastic space and the acquisition of a suitable plastic vocabulary.