Articolul precedent |
Articolul urmator |
877 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 09:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.036+159.922.7 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Psychology (3397) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, BUGA, Tatiana. Aspecte teoretico-praxiologice ale dezvoltării creativității artistice a elevilor de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 407-410. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.036+159.922.7 | ||||||
Pag. 407-410 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea este un complex de însuşiri şi aptitudini psihice care, în condiţii favorabile, generează produse noi şi de valoare pentru societate. Specificul dezvoltării creativităţii artistice a elevilor de vârstă școlară mică constă în dobândirea unor cunoștinţe, privind expresivitatea elementelor de limbaj plastic şi tehnicile de lucru specifice activităţilor artistico-plastice, cunoaşterea diferitelor modalităţi de organizare a spaţiului plastic şi însuşirea unui vocabular plastic adecvat. |
||||||
|