Autoeducația – o perspectivă de autoformare a personalității
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
859 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 17:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.041+371.132 (1)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Autoeducația – o perspectivă de autoformare a personalității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 402-406. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Autoeducația – o perspectivă de autoformare a personalității

CZU: 37.041+371.132

Pag. 402-406

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

În acest articol este descris procesul de autoeducație ca activitate conștientă și sistematică de formare a propriei personalități. În contextul reflectării autoeducației ca o nouă perspectivă de perfecționare a propriei personalități se propune un program de autoformare. Autoeducaţia contribuie la dobândirea conştiinţei de sine, la dezvoltarea judecăţilor şi raţionamentelor ipotetice, la echilibrarea atitudinilor caracteriale şi interiorizarea acţiunii educaţionale.

 In this article, the process of autoeducation as a conscious and systematic activity of formation of self-personality is described. In the context of reflection of autoeducation as a new perspective of self-personality’s development, a programme of autoformation is suggested. Autoeducation contributes to the process of getting a self conscience, to the development of thoughts and hypothetical reasonings, to the equilibrum between the characteristical attitudes and theinteriorization of the educational action.