Articolul precedent |
Articolul urmator |
859 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 17:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041+371.132 (1) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Autoeducația – o perspectivă de autoformare a personalității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 402-406. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041+371.132 | ||||||
Pag. 402-406 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este descris procesul de autoeducație ca activitate conștientă și sistematică de formare a propriei personalități. În contextul reflectării autoeducației ca o nouă perspectivă de perfecționare a propriei personalități se propune un program de autoformare. Autoeducaţia contribuie la dobândirea conştiinţei de sine, la dezvoltarea judecăţilor şi raţionamentelor ipotetice, la echilibrarea atitudinilor caracteriale şi interiorizarea acţiunii educaţionale. |
||||||
|