Articolul precedent |
Articolul urmator |
871 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 17:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041+371.132 (1) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (254) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Autoeducația – o perspectivă de autoformare a personalității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 402-406. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041+371.132 | ||||||
Pag. 402-406 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este descris procesul de autoeducație ca activitate conștientă și sistematică de formare a propriei personalități. În contextul reflectării autoeducației ca o nouă perspectivă de perfecționare a propriei personalități se propune un program de autoformare. Autoeducaţia contribuie la dobândirea conştiinţei de sine, la dezvoltarea judecăţilor şi raţionamentelor ipotetice, la echilibrarea atitudinilor caracteriale şi interiorizarea acţiunii educaţionale. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vinnicenco, E.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În acest articol este descris procesul de autoeducație ca activitate conștientă și sistematică de formare a propriei personalități. În contextul reflectării autoeducației ca o nouă perspectivă de perfecționare a propriei personalități se propune un program de autoformare. Autoeducaţia contribuie la dobândirea conştiinţei de sine, la dezvoltarea judecăţilor şi raţionamentelor ipotetice, la echilibrarea atitudinilor caracteriale şi interiorizarea acţiunii educaţionale.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p> In this article, the process of autoeducation as a conscious and systematic activity of formation of self-personality is described. In the context of reflection of autoeducation as a new perspective of self-personality’s development, a programme of autoformation is suggested. Autoeducation contributes to the process of getting a self conscience, to the development of thoughts and hypothetical reasonings, to the equilibrum between the characteristical attitudes and theinteriorization of the educational action.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 4) 402-406</dc:source> <dc:title>Autoeducația – o perspectivă de autoformare a personalității</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>