Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 11:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
General questions of didactics and method (1255) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4283) |
SM ISO690:2012 BILIC, Elena. Dezvoltarea metodologică a unei lecții de informatică pe tema „Sisteme de numerație” în contextul utilizării metodei „Flipped Classroom”. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 168-173. ISBN 978-9975-76-271-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 168-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat sunt descrise avantejele și dejavantaje modelului „clasa inversată”. Sunt precizate rolurile profesorului și a elevului în procesul educativ organizat prin intermediu modelului „clasa inversată”. Este descris detaliat un proiect de lecție la informatică pe tema „Sisteme de numerație” în contextul utilizării metodei „flipped classroom”. |
||||||
Cuvinte-cheie e-learning, învățarea mixtă, proces educativ, modelul “clasa inversată”, e-learning, mixed learning, educational process, "flipped classroom" model |
||||||
|