Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
612 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09 (573)
Organization of instruction (560)
SM ISO690:2012
CERBUŞCA, Pavel. Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 26-31. ISBN 978-9975-76-271-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății

CZU: 37.09

Pag. 26-31

Cerbuşca Pavel
 
Liceul Teoretic Republican „Aristotel”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Semnificația cadrului didactic &icirc;ntre interesele copilului și așteptările societății">
<meta name="citation_author" content="Cerbuşca Pavel">
<meta name="citation_publication_date" content="2019">
<meta name="citation_collection_title" content="Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice">
<meta name="citation_volume" content="Vol. 1">
<meta name="citation_firstpage" content="26">
<meta name="citation_lastpage" content="31">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Volumul_I_Didactica_stiin%C8%9Belor_exacte_2019-26-31.pdf">