Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-27 10:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09 (573) |
Organization of instruction (560) |
![]() CERBUŞCA, Pavel. Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 26-31. ISBN 978-9975-76-271-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09 | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății"> <meta name="citation_author" content="Cerbuşca Pavel"> <meta name="citation_publication_date" content="2019"> <meta name="citation_collection_title" content="Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"> <meta name="citation_volume" content="Vol. 1"> <meta name="citation_firstpage" content="26"> <meta name="citation_lastpage" content="31"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Volumul_I_Didactica_stiin%C8%9Belor_exacte_2019-26-31.pdf">