Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
615 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09 (575)
Organization of instruction (561)
SM ISO690:2012
CERBUŞCA, Pavel. Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 26-31. ISBN 978-9975-76-271-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății

CZU: 37.09

Pag. 26-31

Cerbuşca Pavel
 
Liceul Teoretic Republican „Aristotel”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Cerbuşca, P.</dc:creator>
<dc:date>2019</dc:date>
<dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 1) 26-31</dc:source>
<dc:title>Semnificația cadrului didactic &icirc;ntre interesele copilului și așteptările societății</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>