Articolul precedent |
Articolul urmator |
791 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-30 16:17 |
SM ISO690:2012 CALAPOD, Valeria. Evaluarea cadrelor didactice în perspectiva competenţelor. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 13-17. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problematica evaluării cadrelor didactice în perspectiva competențelor ca fiind o activitate de bază a managementului resurselor umane. Astfel, evaluarea reprezintă un proces de obținere a informațiilor despre activitatea cadrelor didactice, cu ajutorul unor instrumente de evaluare, în scopul elaborării de către manageri a unor aprecieri pe baza cărora se vor lua o serie de decizii în vederea îmbunătățirii calității activității desfășurate în instituția școlară. Investigația prezentată a urmărit cunoaşterea modului în care este percepută evaluarea performanţelor personalului didactic, dar și adoptarea unor măsuri menite să îmbunătăţească aspectele deficitare constatate. |
||||||
|