Evaluarea cadrelor didactice în perspectiva competenţelor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
791 77
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-30 16:17
SM ISO690:2012
CALAPOD, Valeria. Evaluarea cadrelor didactice în perspectiva competenţelor. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 13-17. ISBN 978-9975-76-286-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Evaluarea cadrelor didactice în perspectiva competenţelor


Pag. 13-17

Calapod Valeria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2019


Rezumat

Articolul abordează problematica evaluării cadrelor didactice în perspectiva competențelor ca fiind o activitate de bază a managementului resurselor umane. Astfel, evaluarea reprezintă un proces de obținere a informațiilor despre activitatea cadrelor didactice, cu ajutorul unor instrumente de evaluare, în scopul elaborării de către manageri a unor aprecieri pe baza cărora se vor lua o serie de decizii în vederea îmbunătățirii calității activității desfășurate în instituția școlară. Investigația prezentată a urmărit cunoaşterea modului în care este percepută evaluarea performanţelor personalului didactic, dar și adoptarea unor măsuri menite să îmbunătăţească aspectele deficitare constatate.

The article addresses the issue of teachers' assessment of skills as a basic activity of human resources management. Thus, evaluation is a process of obtaining information about the activity of the teachers with the help of evaluation tools, in order for the managers to develop some assessments on the basis of which a series of decisions will be taken in order to improve the quality of the activity carried out in the school institution. The presented investigation aimed at knowing how the evaluation of the performance of the teaching staff is perceived, as well as the adoption of measures aimed at improving the observed deficiencies.