Inteligența emoțională – factor al unei conduceri eficiente
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
672 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 08:41
SM ISO690:2012
CĂLIN, Iuliana. Inteligența emoțională – factor al unei conduceri eficiente. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 18-22. ISBN 978-9975-76-286-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Inteligența emoțională – factor al unei conduceri eficiente


Pag. 18-22

Călin Iuliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2019


Rezumat

Articolul de față prezintă câteva aspecte ale demersului de cercetare care vizează corelațiile ce se stabilesc în cadrul instituțional între inteligența emoțională și climatul educațional din punct de vedere al angajaților în funcție de vârstă și gen. Satisfacția acestora este corelată în mare măsură cu relația pe care o au cu șefii, de încerederea pe care o au în conducătorii lor. Fluctuația de personal, prin intrări și ieșiri, este un indicator important în definirea gradului de suportativitate la locul de muncă.

This paper presents some aspects of the research approach that addresses the correlations established within the institutional framework between emotional intelligence and the educational climate from the point of view of employees by age and gender. Their satisfaction is largely related to the relationship they have with their bosses, the trust they have in their leaders. Personnel fluctuation through inputs and outputs is an important indicator in defining workplace supportability.