Articolul precedent |
Articolul urmator |
672 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 08:41 |
SM ISO690:2012 CĂLIN, Iuliana. Inteligența emoțională – factor al unei conduceri eficiente. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 18-22. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă câteva aspecte ale demersului de cercetare care vizează corelațiile ce se stabilesc în cadrul instituțional între inteligența emoțională și climatul educațional din punct de vedere al angajaților în funcție de vârstă și gen. Satisfacția acestora este corelată în mare măsură cu relația pe care o au cu șefii, de încerederea pe care o au în conducătorii lor. Fluctuația de personal, prin intrări și ieșiri, este un indicator important în definirea gradului de suportativitate la locul de muncă. |
||||||
|