Lecţia de comunicare interactivă versus învăţământul scolastic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
580 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 21:52
SM ISO690:2012
VÂLCU, Marcela. Lecţia de comunicare interactivă versus învăţământul scolastic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 396-397. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Lecţia de comunicare interactivă versus învăţământul scolastic


Pag. 396-397

Vâlcu Marcela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

The author approaches the problem of organisation and unfolding of the interactive comunication lessons. There are remarked the principles and conditions of organisation of interactive lessons, the component elements of them and their role in forming the pupil’s personality.