Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 21:52 |
![]() VÂLCU, Marcela. Lecţia de comunicare interactivă versus învăţământul scolastic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 396-397. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 396-397 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The author approaches the problem of organisation and unfolding of the interactive comunication lessons. There are remarked the principles and conditions of organisation of interactive lessons, the component elements of them and their role in forming the pupil’s personality. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Lecţia de comunicare interactivă versus învăţământul scolastic"> <meta name="citation_author" content="Vâlcu Marcela"> <meta name="citation_publication_date" content="2011"> <meta name="citation_collection_title" content="Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"> <meta name="citation_firstpage" content="396"> <meta name="citation_lastpage" content="397"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/396-397.pdf">