Dezvoltarea creativităţii artistico-plastică la vârsta preșcolară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
682 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 18:24
SM ISO690:2012
STAMATI, Maria, HAPCO, Zinaida. Dezvoltarea creativităţii artistico-plastică la vârsta preșcolară. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 63-67. ISBN 978-9975-76-134-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul II, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Dezvoltarea creativităţii artistico-plastică la vârsta preșcolară


Pag. 63-67

Stamati Maria, Hapco Zinaida
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

The complexity and dynamism of contemporary world involves creativity development in order to a good adaptation, social and professional adaptation. This is why, the creativity development in childhood is considered timely. The artistic and plastic creativity assumes a free and spontaneous pre-school expression. Plastic activity greatly develops the creativity, observation ability, attention, spatial representations, creative imagination, the interest and pleasure of drawing, coloring, modeling and the interest to works of art.

Cuvinte-cheie
creativity, artistic potential, own style, originality, flexibility, representations, cognitive interest