Articolul precedent |
Articolul urmator |
1527 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 12:54 |
SM ISO690:2012 DARAWSHE, Ikhlam. Aspects of young pupils’ cognitive development. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 307-311. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 307-311 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea cognitivă se raportă la sporirea capacităților de gîndire și de învățare, care presupun, la rîndul lor, perfecționarea memoriei, atenției, abilităților lingvistice, capacității de rezolvare a problemelor etc. Cercetarea de față reflectă unele aspecte de dezvoltare a capacităților de gîndire și învățare ale elevilor claselor primare și sugerează cîteva modalități de stimulare a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie ciclu primar, dezvoltare cognitivă, profesori, părinţi, reușită școlară etc. |
||||||
|