Psihologia sănătăţii ca domeniu ştiinţific de fundamentare şi valorificare a conduitelor pro-sănătate în contextul educaţiei pentru sănătate a liceenilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1379 117
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 10:26
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, APOSTOL-STANICA, Liliana. Psihologia sănătăţii ca domeniu ştiinţific de fundamentare şi valorificare a conduitelor pro-sănătate în contextul educaţiei pentru sănătate a liceenilor . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 101-121. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Psihologia sănătăţii ca domeniu ştiinţific de fundamentare şi valorificare a conduitelor pro-sănătate în contextul educaţiei pentru sănătate a liceenilor

Pag. 101-121

Cuzneţov Larisa1, Apostol-Stanica Liliana2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

The present article reflects a scientific study applicative nature of analyzing conditions, life style and principles of health education for high school students. Defining personal goals, beliefs about health training models have been undertaken in the formative experiment. The authors stated and defined concepts: healthy lifestyle and healthy style. The article contains an analysis of health psychology principles in the context of finding experimental results compared with the preliminary experiment, focused on the analysis and interpretation of Health Study and Youth Development (2005). Here are elucidated strategies and methods of health education for teenagers in conjunction with family education.