Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
820 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 18:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (74) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072) |
SM ISO690:2012 NEDELCU, Anca. Pedagogia mediului de învăţare. Despre şcoala primitoare şi ”al treilea profesor”. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 20-24. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 20-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă accente actuale cu privire la noile spaţii de învăţare destinate elevilor de azi. Se invocă necesitatea scoaterii clasei în afara pereţilor, „naturalizării” spaţiilor de învăţare, nevoia de multiperspectivitate, de flexibilitate, de calitate şi siguranţă, de „digitalizare”. Într-o nouă pedagogie a mediului educaţional, se propun restructurări de substanţă, valorificarea organică a tehnologiilor moderne în demersurile didactice, toate acestea pentru amplificarea experienţelor formative, pentru ca elevii să se simtă bine şi în siguranţă la şcoală. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală primitoare şi prietenoasă, mediu de învățare, multiperspectivitate, digitalizare, friendly and welcoming school, study environment, multiple perspectives, Digitalization |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-84189</doi_batch_id> <timestamp>1719323854</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>3(115)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Pedagogia mediului de învăţare. Despre şcoala primitoare şi ”al treilea profesor”</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Anca</given_name> <surname>Nedelcu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>20</first_page> <last_page>24</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>