Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1028 122 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 12:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262 (50) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3905) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Educaţia părinţilor în contextul analizei impactului miturilor familiale şi al fenomenelor psihodinamice asupra relaţiei părinte-copil. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 2-7. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262 | ||||||
Pag. 2-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ care elucidează specificul şi impactul miturilor familiale asupra apariţiei şi manifestării fenomenelor psihodinamice în cadrul familiei şi în relaţia părinte-copil. Explicând funcţiile, coordonatele, caracteristicile şi impactul miturilor familiale asupra apariţiei şi manifestării fenomenelor psihodinamice (identificarea proiectivă şi ataşamentul familial), autoarea dezvăluie esenţa şi importanţa memoriei familiei, a ritualurilor şi a scenariilor create în baza acestora. În finalul studiului sunt propuse condiţii şi strategii de educaţie a părinţilor, validate experimental în cadrul consilierii familiei. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, educaţie familială, relaţie părinte-copil, mituri familiale, fenomen psihodinamic, memoria familiei, scenariul familial, ritualul familial, educaţia părinţilor, condiţii şi strategii de educaţie a părinţilor, family, family education, parent-child relationship, family myths, psychodynamic phenomenon, family memory, family script, family ritual, parent education, conditions and strategies of parenting education |
||||||
|