Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033 (74) |
Education (14836) |
![]() TELEMAN, Angela. Educaţia ecologică în context transdisciplinar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 35-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033 | ||||||
Pag. 35-37 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Transdisciplinaritatea presupune abordarea conținuturilor dintr-o perspectivă unitară a realităţii prin aplicarea unor metodologii care relevă aspecte diferite, care însă sunt întotdeauna compatibile. Fuzionarea experiențelor în context transdisciplinar valorifică dimensiunile noi ale educației în cadrul disciplinelor școlare. Educația ecologică este inclusă în lista conținuturilor generice ale activităților transdisciplinare pentru învățământul primar. Predarea acesteia permite dezvoltarea responsabilităţii faţă de mediu, a motivaţiei şi a abilităţilor de participare la îmbunătăţirea stării mediului, promovează capacitatea de a duce un stil de viaţă compatibil cu conceptul dezvoltării durabile și cu perspectivele acționale. |
||||||
Cuvinte-cheie transdisciplinaritate, educaţie ecologică, învăţământ primar, dezvoltare durabilă, transdisciplinarity, environmental education, primary education, sustainable development |
||||||
|