Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
910 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 21:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:614.2(498) (1) |
Quality management. Total quality management (TQM) (139) |
Public and professional organization of health (873) |
SM ISO690:2012 LÎSÎI, Aliona. Analiza managerială în spitale şi rolul acestora la dezvoltarea economică. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2018, nr. 3-4(19-20), pp. 71-79. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360601 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” | ||||||
Numărul 3-4(19-20) / 2018 / ISSN 2457-5550 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360601 | ||||||
CZU: 005.6:614.2(498) | ||||||
Pag. 71-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul studiu analizează implicarea managerilor de spital în calitatea serviciilor oferite şi investighează stilul de conducere din unităţile spitaliceşti. Există unele dovezi că timpul petrecut de către manageri şi activitatea lor pot influenţa rezultatele, procesele şi performanţele clinice de siguranţă şi calitate. Spitalele au nevoie de un management de vârf care să le ajute să funcţioneze eficient. De aceea, o poziţie în managementul spitalelor este atât de importantă, nu numai pentru pacienţi, ci şi pentru profesioniştii din domeniul medical şi pentru sistemul de sănătate în ansamblu. |
||||||
Cuvinte-cheie management, servicii, spital, strategie |
||||||
|