Articolul precedent |
Articolul urmator |
860 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 15:56 |
SM ISO690:2012 EMANDEI, Angela, TROCIN, Elena, GUJUMAN, Lucia. Importanța matricei SWOT În planificarea managerială a S.A ”Moldtelecom„. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2017, Volumul I, pp. 279-280. ISBN 978-9975-45-544-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Volumul I, 2017 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 279-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analiza SWOT este o metodă folosită în mediul de afaceri, pentru a ajuta la proiectarea unei viziuni de ansamblu asupra firmei. Desigur, însă, acest tip de analiză nu este lipsit și de o latură negativă pe lângă cea pozitivă, din cauza limitelor ce le deține, evident. Prin analiza SWOT a Societății pe Acțiuni ”Moldtelecom” efectuate, prin răspunsurile la întrebările specifice, am observat și enumerat Punctele tari, Punctele slabe, Oportunitățile și Amenințările entității economice. Categorizarea aspectelor în modul dat ar putea fi un lucru foarte subiectiv deoarece există un grad mare de incertitudine pe piață. |
||||||
Cuvinte-cheie SWOT, Moldtelecom, personal calificat, oportunităţi, mediul economic, planificare |
||||||
|