Importanța matricei SWOT În planificarea managerială a S.A ”Moldtelecom„
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
860 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 15:56
SM ISO690:2012
EMANDEI, Angela, TROCIN, Elena, GUJUMAN, Lucia. Importanța matricei SWOT În planificarea managerială a S.A ”Moldtelecom„. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2017, Volumul I, pp. 279-280. ISBN 978-9975-45-544-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Volumul I, 2017
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017

Importanța matricei SWOT În planificarea managerială a S.A ”Moldtelecom„


Pag. 279-280

Emandei Angela, Trocin Elena, Gujuman Lucia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 10 aprilie 2019


Rezumat

Analiza SWOT este o metodă folosită în mediul de afaceri, pentru a ajuta la proiectarea unei viziuni de ansamblu asupra firmei. Desigur, însă, acest tip de analiză nu este lipsit și de o latură negativă pe lângă cea pozitivă, din cauza limitelor ce le deține, evident. Prin analiza SWOT a Societății pe Acțiuni ”Moldtelecom” efectuate, prin răspunsurile la întrebările specifice, am observat și enumerat Punctele tari, Punctele slabe, Oportunitățile și Amenințările entității economice. Categorizarea aspectelor în modul dat ar putea fi un lucru foarte subiectiv deoarece există un grad mare de incertitudine pe piață.

Cuvinte-cheie
SWOT, Moldtelecom, personal calificat, oportunităţi, mediul economic, planificare