Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
810 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-01 09:57
SM ISO690:2012
CERNEAVSCHI, Viorica. Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 208-212. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale


Pag. 208-212

Cerneavschi Viorica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

This article mentions that in recent decades, a greater emphasis is put on the inclusion of the disabled children in regular schools. As a complex phenomenon, it is a challenge for the institutions involved and for the whole society and it results in the need for mentality changes , as well as educational policies changes.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale">
<meta name="citation_author" content="Cerneavschi Viorica">
<meta name="citation_publication_date" content="2015">
<meta name="citation_collection_title" content="Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului ">
<meta name="citation_volume" content="Seria 17, Vol.1">
<meta name="citation_firstpage" content="208">
<meta name="citation_lastpage" content="212">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/208-212_3.pdf">