Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 09:57 |
SM ISO690:2012 CERNEAVSCHI, Viorica. Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 208-212. ISBN 978-9975-46-239-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 208-212 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article mentions that in recent decades, a greater emphasis is put on the inclusion of the disabled children in regular schools. As a complex phenomenon, it is a challenge for the institutions involved and for the whole society and it results in the need for mentality changes , as well as educational policies changes. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale"> <meta name="citation_author" content="Cerneavschi Viorica"> <meta name="citation_publication_date" content="2015"> <meta name="citation_collection_title" content="Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "> <meta name="citation_volume" content="Seria 17, Vol.1"> <meta name="citation_firstpage" content="208"> <meta name="citation_lastpage" content="212"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/208-212_3.pdf">